Otomotiv Endüstrisinde Kompozit

05 May, 2017

CERAMICX ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA WARWICK UK’YE KATILACAK; NISSAN’IN OTOMOTİV SANAYİ DAVETİNE KATILACAK OLMASINDAN DA MEMNUNUZ

11 Mayıs'ta, Warwick Manufacturing Group'da, Nissan'ın Kompozit Geliştirme Kurumu olan Shanta Desai, yüksek hacimli otomotiv imalat endüstrisinde kompozit malzemelerin zorluklarını açıklayacak ve tartışacak.

Şirketin Sunderland İngiltere tesisindeki tüm yeni Nissan Qashqai’lerin yaklaşan 2017 yazına doğru piyasaya sürülecek olması çok konuşuluyor ve hevesle bekleniyor. Yeni modeldeki kompozit  komponentlerin yüzdesinin bir öncekinden daha yüksek olduğunu ve aracın toplam ağırlığının düşürülmeye devam ettiğini, dolayısıyla yakıt ekonomisinin geliştirildiğini düşünüyorum.

Bir zamanlar otomotiv sektörünün gelişiminde metal ve metal teknolojisi dışında herhangi bir şey tartışmak mühendislik derslerinde anathema olarak kabul edildi. Kültürel alışkanlıklar güçlükle ortadan kalkabilir ama şimdi bunu aştığımızı söyleyebiliriz.

Ceramicx, Atlantik'in her iki tarafındaki bu kültürel kaymayı kabul edebilir. ABD'deki OEM üreticilerine ağırlık farkı yaratacak otomotiv parçaları üretmek için IR ısıtma makineleri tedarik ediyoruz.

Basitçe söylemek gerekirse kompozit malzeme ve bileşenleri için talep arzı aşıyor, geleneksel malzemelere geri dönüş olmayabilir.

Warwick'e geliyorsanız sizinle orada görüşmeyi umuyoruz, gelemeyenler için bloğumuzda konu ile alakalı daha fazla yayın yapacağız.

© 2024 Ceramicx | Web Development by Granite Digital